DSpace Repository

Ботаникалық бақтағы интродукцияланған өсімдіктердің көбею мен бейімделудің экологиялық және физиологиялық аспектілерін зерттеу және нәтижелерін оқу үрдісіне ендіру

Show simple item record

dc.contributor.author Абдалимова, Шахло Бахтиярқызы
dc.date.accessioned 2025-12-05T05:37:44Z
dc.date.available 2025-12-05T05:37:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5476
dc.description.abstract Магистрлік диссертацияда алғаш рет университеттің Ботаникалық бағның ресурстық (мәдени және жабайы өсетін) өсімдіктерінің 50-ден астам түрін талдау негізінде абиотикалық стресстердің әсеріне реакцияның түрі, сорты және орган ерекшелігі анықталды, ол оқшауланған органдардың тіршілік ету, өсу, қалпына келтіру процестерінің белсенділігі мен физиологиялық өзгерістердің айырмашылығы көрсетілді. Өсімдіктердің бейімделу потенциалы мен вегетативті көбеюінің биологиялық негізі ретінде қалпына келтіру процестерінің белсенділігін талдауға негізделген стресс жағдайындағы өсімдіктердің биоресурстық әлеуетін бағалаудың жаңа ғылыми негізделген тұжырымдамасы ұсынылды және нәтижелері оқу үрдісінде қолданылды. Алғаш рет оқшауланған мүшелерді қалпына келтіру процестері жоғары ақпараттық және диагностикалық құндылықпен ерекшеленетіні және олардың негізінде өсімдіктердің стресске төзімділігін диагностикалау әдісі жасалғандығы көрсетілген. Ботаникалық бақтағы өсімдіктерінің сирек кездесетін түрлерінің in vitro мәдениетіндегі регенерациялық белсенділігі, генотиптердің стресстік әсерлерге реакциясын бағалай отырып, көбею технологиясының негізі ретінде олардың көбею әлеуеті мен тұрақтылығы зерттелді. ru_RU
dc.language.iso kk_KZ ru_RU
dc.publisher Түркістан ru_RU
dc.subject Биология ru_RU
dc.title Ботаникалық бақтағы интродукцияланған өсімдіктердің көбею мен бейімделудің экологиялық және физиологиялық аспектілерін зерттеу және нәтижелерін оқу үрдісіне ендіру ru_RU
dc.type Book ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account