DSpace Repository

Инклюзивті білім беру жүйесіндегі информатика мұғалімінің педагогикалық қызметін зерттеу

Show simple item record

dc.contributor.author Рахымбай, Гүлдана Нәлібайқызы
dc.date.accessioned 2025-11-12T11:21:07Z
dc.date.available 2025-11-12T11:21:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5045
dc.description.abstract Магистрлік диссертацияда Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың кейбір аспектілері қарастырылған. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті ортаға енгізу арқылы айналасындағыларды тәрбиелеу, сондай-ақ инклюзивті білім беруді іске асырудың өзекті мәселелері қаралып, арнайы мамандарды дайындау жолдары қарастырылған. Интеграцияланған (инклюзивті) білім беруді енгізу әр түрлі аспектілерге әсер ететін тұтас көп қырлы, көп деңгейлі жүйе болып табылады. Бұл магистрлік диссертация инклюзивтік ғылымның өзектілігіне арналған. Инклюзияның негізгі мәселелері көрсетіліп, оны шешу жолдары қарастырылады. ru_RU
dc.language.iso kk_KZ ru_RU
dc.publisher Кентау ru_RU
dc.subject Информатика ru_RU
dc.title Инклюзивті білім беру жүйесіндегі информатика мұғалімінің педагогикалық қызметін зерттеу ru_RU
dc.type Book ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account