DSpace Repository

Diversity of advertising techniques in different substyles of mass media

Show simple item record

dc.contributor.author Байымбетова, Г. М.
dc.date.accessioned 2018-09-03T04:58:37Z
dc.date.available 2018-09-03T04:58:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation жарнама, лингвистика, экстралингвистика, стилистикалық құрвлғылар, слоган. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2227
dc.description.abstract Диссертациялық жұмыста стилистикалық әдістер мен психологиялық құралдарды ескере отырып, ағылшын тіліндегі жарнамаларының лингвистикалық және тілдік емес талдау ұсынылған. 50 жарнаманың корпусы екі тақырыптық категорияға бөлінді: автокөліктерді жарнамалау, түрлі өнімдердің анықталмаған жарнамасы. Содан кейін лингвистикалық ерекшеліктерді және паралингвистикалық аспектілерді тексеру және сәйкестендіру қорытынды схема ретінде жүзеге асырылды. Теориялық бөлім бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері арқылы жеткізілетін жарнаманың психологиялық аспектісінің тұжырымдамасына қатысты. Практикалық бөлік жарнамада ең көп қолданылатын сөздік және психологиялық әдістерді сипаттауға бағытталған ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Түркістан ru_RU
dc.subject Ағылшын филологиясы ru_RU
dc.title Diversity of advertising techniques in different substyles of mass media ru_RU
dc.type Book ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account