Abstract:
Диссертациялық жұмыста стилистикалық әдістер мен психологиялық құралдарды ескере отырып, ағылшын тіліндегі жарнамаларының лингвистикалық және тілдік емес талдау ұсынылған. 50 жарнаманың корпусы екі тақырыптық категорияға бөлінді: автокөліктерді жарнамалау, түрлі өнімдердің анықталмаған жарнамасы. Содан кейін лингвистикалық ерекшеліктерді және паралингвистикалық аспектілерді тексеру және сәйкестендіру қорытынды схема ретінде жүзеге асырылды. Теориялық бөлім бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері арқылы жеткізілетін жарнаманың психологиялық аспектісінің тұжырымдамасына қатысты. Практикалық бөлік жарнамада ең көп қолданылатын сөздік және психологиялық әдістерді сипаттауға бағытталған