dc.description.abstract |
Қазақстан қоғамында нарық экономикасында жарнама әлеуметтік өміріміздің бөлінбес бір бөлшегіне айнала бастады. Сонымен қатар оның саясат, экономика, психология, мәдениет, идеология лингвистика секілді түрлі білім салаларындағы қызметі де артып, назарын өзіне аудартуда. Жарнаманың адам қызметінің барлық салаларына енгендігін байқап отырмыз. Ол қоғам сұраныстары мен оның көңіл-күйімен үндеседі. Көбінесе жарнама науқанының тиімділігі жарнама мəтінінің тілдік рəсімделуіне байланысты. Жарнама мəтінін құрғанда ең маңызды сұрақ мəтінде пайдаланылатын тілдік құралдардың жете іріктелуі болып табылады. Жарнама насихаты аясында жарнамалық мəтін тілінің ерекшеліктерін анықтау социолингвистика, прагматика, стилистика, коммуникация теориясы шеңберінде жүргізілуі мүмкін. |
ru_RU |