DSpace Repository

Жарнама тілі: ғаламтор-жарнамасының гипермәтіні

Show simple item record

dc.contributor.author Абдулхак, Д. И.
dc.date.accessioned 2017-10-18T08:36:45Z
dc.date.available 2017-10-18T08:36:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/809
dc.description.abstract Қазақстан қоғамында нарық экономикасында жарнама әлеуметтік өміріміздің бөлінбес бір бөлшегіне айнала бастады. Сонымен қатар оның саясат, экономика, психология, мәдениет, идеология лингвистика секілді түрлі білім салаларындағы қызметі де артып, назарын өзіне аудартуда. Жарнаманың адам қызметінің барлық салаларына енгендігін байқап отырмыз. Ол қоғам сұраныстары мен оның көңіл-күйімен үндеседі. Көбінесе жарнама науқанының тиімділігі жарнама мəтінінің тілдік рəсімделуіне байланысты. Жарнама мəтінін құрғанда ең маңызды сұрақ мəтінде пайдаланылатын тілдік құралдардың жете іріктелуі болып табылады. Жарнама насихаты аясында жарнамалық мəтін тілінің ерекшеліктерін анықтау социолингвистика, прагматика, стилистика, коммуникация теориясы шеңберінде жүргізілуі мүмкін. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Түркістан ru_RU
dc.subject Қазақ тілі ru_RU
dc.title Жарнама тілі: ғаламтор-жарнамасының гипермәтіні ru_RU
dc.type Book ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account