Abstract:
Зерттеу жұмысында жалпы білім беретін мектептерде информатиканы
оқытуда «аударылған сынып» моделін іске асырудың тәжірибелері зерттелген,
әдістемесін жасау және әдістемесінің тиімділігін эксперименттік зерттеу
арқылы дәлелденген. Нәтижесінде «аударылған сынып» моделінің даму
тенденцияларына талдау жасалып, оның әлеуеттік мүмкіндіктері анықталған;
«Аударылған сынып» моделін қолданудың педагогикалық шарттары жүзеге
асырылған; Информатиканы оқытуда «Аударылған сынып» моделін іске асыру
әдістемесі ұсынылған. Оқушыларға информатика пәнін оқытуда «Аударылған
сынып» моделін қолданудың әдістемесі 1 0 - с ы н ы п и н ф о р м а т и к а с ы н с а б а қ
б е р у д е , э к с п е р и м е н т т е н ө т к і з і л і п , ә д і с т е м е л і к ұ с ы н ы с т а р б е р і л г е н .