DSpace Repository

Білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында оқыту әдістемесінің өзгеруін зерттеу

Show simple item record

dc.contributor.author Дүйсенбай, Фариза Мұхтарқызы
dc.date.accessioned 2025-11-12T09:11:08Z
dc.date.available 2025-11-12T09:11:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5036
dc.description.abstract Бұл диссертациялық жұмыста «Білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында оқыту әдістемесінің өзгерістерін зерттеу» тақырыбы кеңінен қарастырылды. Жаһандану және қоғамды цифрландыру жағдайында білім беру қоғам өмірінің жаппай формасына айналуда. Бүгінгі таңда білім динамикалық, тез өзгеретін уақытпен, нарықтық қатынастармен талап етілетін жеке тұлғаның әлеуметтік маңызды қасиеттерін дамытуға бағытталған бірегей қоғамдық институт ретінде әрекет етеді. Ақпарат, білім осы қоғамның басты капиталына айналды, оның маңызды қағидасы: "ақпаратты кім иеленеді, жағдайды кім иеленеді, әлемді иеленеді". Білім беру саласын дамытудың қажетті ресурсына айналатын білім мен ақпарат қазіргі қоғамның барлық кезеңдеріне енді. ru_RU
dc.language.iso kk_KZ ru_RU
dc.publisher Кентау ru_RU
dc.subject Информатика ru_RU
dc.title Білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында оқыту әдістемесінің өзгеруін зерттеу ru_RU
dc.type Book ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account