Abstract:
Қазіргі таңда білім берудің жаңа парадигмасына сәйкес, студенттер тек
қарапайым пассивті тыңдаушылар ғана емес, олар оқу ҥрдісіне белсенді
қатысады - милық шабуыл, қызу пікірталастар, еркін ойлар, даулар туғызады.
Оқытудың жаңа әдістерін енгізу барысында студенттер ӛздерінің танымдық
(интеллектуалдық) дағдыларын жоғары деңгейге кӛтереді, проблемаларды ӛз
бетімен шешу қабілетіне ие болады, алынған білімдерді талдауға, бағалауға,
біріктіруге және қолдануға машықтанып және шешім қабылдауда сыни
ойлауды дамытады. Бҧдан басқа, тренинг барысында студенттер біліммен
қатар, тҧлғааралық дағдыларды, командалық жҧмыс дағдыларын,
кӛшбасшылық дағдыларын және ҥздіксіз ӛзін-ӛзі жетілдіру дағдыларын
қамтитын аффективті қабілеттерге ие болады.